Wednesday 26 November 2014

Personal Macaron Class

26 Oktober lepas, saya adakan kelas personal..
Permintaan khas utk kelas personal macaron  :)

Student saya :)

Kelas personal ni bagus kalau anda tak punya masa lapang..susah nak sertai grouping class..
Boleh call / whatsapp saya bila bila masa..013 3650783...
Saya akan adakan kelas bila bila masa ikut masa anda..termasuklah hari bekerja ( Isnin - Jumaat)..sebab selalunya grouping class saya buat hari minggu..

Student sedang piping..

Saya akan ajar one to one..
From A - Z utk hasilkan macaron yang stable, cantik, dan sedap....
Belajar sampai pandai  ..Insya Allah..

Hasil student saya..belajar dari pagi hingga ke petang...Beliau berpuas hati...saya pun puas hati & bersyukur student dapat hasilkan macaron sebegini..


Jadi..cepat..cepat...
Call saya...whatsapp saya
FIZA  
013  3650783
Pendaftaran untuk personal class sentiasa terbuka
Hanya RM300
Belajar sampai pandai  :)
 

No comments:

Post a Comment