Sunday 23 March 2014

Personal Class Macaron

Terima kasih Ana sebab hadiri kelas macaron personal saya  :)



Ya, kepada yang jadualnya padat , saya jalankan juga kelas secara personal , one to one sebegini...

Alhamdullilah, Ana dah bijak hasilkan macaron sendiri...
Dan tak perlu lagi susah payah beli mahal mahal di luar  :)



Kepada yang berminat utk hadiri personal class, call saya , Fiza 013 3650783
Bukan sahaja personal class macaron...pelbagai kelas personal saya boleh sediakan utk anda...eg continental cakes, pelbagai talam, Western food ala hotel ( Steak, Chicken Chop, Lamb chop, Chicken Boxing, Fish & chips tartar sauce, coleslaw, thousand island sauce), nasi ayam hainan, nasi arab, brownies, etc.  :)

 antara macaron yang dah siap shell nya 

alhamdullilah..Ana student yang cepat belajar..menjadi crown macaron nya..stabil..tunggu letak filling aja  :)

hasil kelas hari tu..Ana belajar juga buat cream puff dengan saya...semuanya Ana bawak balik...berbaloi baloi...kalau saya jual, sebiji macaron RM 2.. :)

Posing dengan student personal saya  :)



Jadi kepada yang nak belajar buat macaron, tunggu apa lagi?
Insya Allah next class saya akan buat bulan April 2014 ni...call / wassap / SMS saya utk sebarang pertanyaan...013 3650783

1 comment:

  1. Kakak suka cream-puff tu Fiza.
    Biasa kakak beli di Season aje..
    Kalau pandai macam Fiza senang semua buat sendiri..

    ReplyDelete